Трюкові самокати: керівництво по вибору. Як вибрати трюковий самокат?

Самокати - це більше ніж просто транспорт. Вони сформували цілу субкультуру, в основі якої лежить стиль, індивідуальність і здоровий спосіб життя.

Тому ми радикально «за» самокатний спорт. І сьогодні вирішили розповісти, як вибрати крутий і зручний трюковий транспорт. З ним Вам не доведеться нудьгувати ні хвилини.

Чим трюковий самокат відрізняється від звичайного?

Найпомітніша відмінність - ціна. Самокат для трюків коштує вдвічі дорожче звичайного самоката. Однак ціна обґрунтована. Її причина - комплектація транспорту.

Трюкові самокати мають круту начинку, що забезпечує зносостійкість і стійкість до ударних навантажень. Це продовжує експлуатаційний термін транспорту. Від міцності рами і комплектуючих також залежить безпека райдера. Більш висока собівартість деталей якраз є причиною цін на трюкові комплітом.

Щоб відмінності між моделями були більш зрозумілими, ми порівняємо їх з ключовими характеристиками.

Звичайний самокат

Самокат для трюків

Дека створена з алюмінієвого або сталевого сплаву. Наголос робиться на здешевлення транспорту.

Дека виробляється зі сплаву алюмінію 6061-Т6. Матеріал також використовують у військовій промисловості і авіації.

Кермо регулюється по висоті. Передбачає звичайну конструкцію.

Кермо зафіксовано. Самокат оснащують рульовою колонкою певної висоти і кута нахилу, відповідно до стилю їзди. Конструкція передбачає наявність обертових хомутів, що спрощують виконання фінтів.

Діаметр коліс великий. Це знижує маневреність транспорту, однак робить зручніше тривалі поїздки по місту.

Діаметр коліс маленький, тому самокат маневрений і швидко набирає швидкість. Підходить для виконання складних трюків.

Складаний механізм присутній практично у всіх моделях.

Складаний механізм відсутній, щоб уникнути складання транспорту при виконанні складних трюків.

Додаткові елементи є. Виконують декоративну функцію.

Додаткові елементи, так як не поліпшують функціонал транспорту, але збільшують вагу.

Звичайні моделі приємніші в питанні ціни. Вони дешевші. Однак сильно програють трюковим аналогам за такими показниками як стійкість до навантажень, швидкість і маневреність. Вони личать для знайомства з самокатним спортом. Для розвитку, освоєння фінтів та професійних маневрів краще купити трюковий самокат. В асортименті представлені і моделі для початківців.

трюковой самокат как выбратьСамокат трюковий: найважливіші характеристики вибору

  1. Вага. Стандартне його значення - 2,5-3 кг. Більш легкі моделі розраховані на новачків. Спрощують освоєння нових трюків. Підходять для критих парків, так як їх легко крутити. Купити самокат для трюків, який важить понад 3 варто для досвідченого стріт райдера. Такі моделі більш міцні. Виготовляються з потовщеного алюмінію.
  2. Діаметр коліс. Визначає маневреність і швидкість їзди транспорту. Вибирається з урахуванням стилю і досвіду райдера. Для новачків і спортсменів, які їздять в парках, рекомендуються комплітом з колесами 100-110 мм. Досвідченим і стріт райдерам рекомендується вибирати з моделей з діаметром коліс більше 110 мм. Максимум - 125 мм.
  3. Колісні диски. Бувають різних типів і матеріалів виробництва. Ключова вимога до них - вага і міцність, відповідні стилю катання. За формою виділяють: Цілісні диски. Дозволяють розвинути максимальну швидкість. Дешевші спіцованні аналоги. Спіцованні диски відрізняються складною формою. Вона забезпечує хорошу міцність і швидкий розгін. Важать на 30% менше цілісних аналогів, через що коштують дорожче. Колісні диски можуть виготовлятися з пластику або алюмінію. Перший варіант дешевше. Однак забезпечує м'якість коліс і меншу, в порівнянні з аналогами, надійність. Алюмінієві колісні диски важчі, проте більш жорсткі і міцні. Добре набирають швидкість.
  4. Кермо. Головна вимога - зручність. Параметри керма залежать від росту райдера. При правильно підібраною висоті, він розташовується на рівні талії. Ширина його повинна відповідати ширині плечей спортсмена. Виняток - райдери, які катаються в певному стилі. Для стріту краще кермо більшої висоти і ширини. А в парку навпаки.
  5. Дека. Габарити її вибираються за розміром ноги райдера і стилю їзди. Повинна поміщати на собі обидві стопи. При цьому п'яти і шкарпетки виходять за межі максимум на 5 см. Тому чим більше розмір ноги у спортсмена, тим ширше буде дека. Впливає і стиль катання: Для стріту краще широка дека. На ній зручно ковзати по поручнях. Паркові райдери вибирають вузькі моделі за зручність виконання технічних трюків.
  6. Компресійна система
  • Різьбова. Проста у використанні і дешева. Часто присутня в моделях для новачків. Передбачає герметичність підшипників, що запобігає потраплянню пилу і вологи. Фіксує вилку за допомогою гайки. Остання закручується на різьбу. Дана система вимагає частого обслуговування і обов'язкової наявності керма з пропилом. Важливо щоб гайки були добре закручені і був відсутній люфт.
  • KS / ICS. Найлегша. Поєднується з переважною більшістю вилок і рулів. Передбачає установку якоря безпосередньо в кермо (з пропилом) і проходження болта системи знизу-вгору через вилку. Хомутом фіксується кермо, утримується компресія і виключається ймовірність люфту. Однак система складна в обслуговуванні. Вимагає зняття колеса для затягування.
  • SCS. Важка і дорога, при цьому також найнадійніша і довговічна. Разом фіксує за допомогою хомута вилку і кермо (обов'язково без пропила).
  • HIC / iHIC. Відрізняється легкістю і надійністю. Хомут даної компресії затискає вилку, кермо (з пропилом) і проставлення одночасно. HIC система використовується з кермом оверсайз, а iHIC з виробами стандартного розміру.

Вибрати й купити трюковий самокат в нашому магазині Flash Skate можна в цьому розділі:- https://flash-skate.com.ua/samokatu/trukovue-samokatu/