Трюкові самокати: керівництво по вибору. Як вибрати трюковий самокат?
Самокати - це більше ніж просто транспорт. Вони сформували цілу субкультуру, в основі якої лежить стиль, індивідуальність і здоровий спосіб життя.
Тому ми радикально «за» самокатний спорт. І сьогодні вирішили розповісти, як вибрати крутий і зручний трюковий транспорт. З ним Вам не доведеться нудьгувати ні хвилини.
Чим трюковий самокат відрізняється від звичайного?
Найпомітніша відмінність - ціна. Самокат для трюків коштує вдвічі дорожче звичайного самоката. Однак ціна обґрунтована. Її причина - комплектація транспорту.
Трюкові самокати мають круту начинку, що забезпечує зносостійкість і стійкість до ударних навантажень. Це продовжує експлуатаційний термін транспорту. Від міцності рами і комплектуючих також залежить безпека райдера. Більш висока собівартість деталей якраз є причиною цін на трюкові комплітом.
Щоб відмінності між моделями були більш зрозумілими, ми порівняємо їх з ключовими характеристиками.
Звичайний самокат |
Самокат для трюків |
Дека створена з алюмінієвого або сталевого сплаву. Наголос робиться на здешевлення транспорту. |
Дека виробляється зі сплаву алюмінію 6061-Т6. Матеріал також використовують у військовій промисловості і авіації. |
Кермо регулюється по висоті. Передбачає звичайну конструкцію. |
Кермо зафіксовано. Самокат оснащують рульовою колонкою певної висоти і кута нахилу, відповідно до стилю їзди. Конструкція передбачає наявність обертових хомутів, що спрощують виконання фінтів. |
Діаметр коліс великий. Це знижує маневреність транспорту, однак робить зручніше тривалі поїздки по місту. |
Діаметр коліс маленький, тому самокат маневрений і швидко набирає швидкість. Підходить для виконання складних трюків. |
Складаний механізм присутній практично у всіх моделях. |
Складаний механізм відсутній, щоб уникнути складання транспорту при виконанні складних трюків. |
Додаткові елементи є. Виконують декоративну функцію. |
Додаткові елементи, так як не поліпшують функціонал транспорту, але збільшують вагу. |
Звичайні моделі приємніші в питанні ціни. Вони дешевші. Однак сильно програють трюковим аналогам за такими показниками як стійкість до навантажень, швидкість і маневреність. Вони личать для знайомства з самокатним спортом. Для розвитку, освоєння фінтів та професійних маневрів краще купити трюковий самокат. В асортименті представлені і моделі для початківців.
Самокат трюковий: найважливіші характеристики вибору
- Вага. Стандартне його значення - 2,5-3 кг. Більш легкі моделі розраховані на новачків. Спрощують освоєння нових трюків. Підходять для критих парків, так як їх легко крутити. Купити самокат для трюків, який важить понад 3 варто для досвідченого стріт райдера. Такі моделі більш міцні. Виготовляються з потовщеного алюмінію.
- Діаметр коліс. Визначає маневреність і швидкість їзди транспорту. Вибирається з урахуванням стилю і досвіду райдера. Для новачків і спортсменів, які їздять в парках, рекомендуються комплітом з колесами 100-110 мм. Досвідченим і стріт райдерам рекомендується вибирати з моделей з діаметром коліс більше 110 мм. Максимум - 125 мм.
- Колісні диски. Бувають різних типів і матеріалів виробництва. Ключова вимога до них - вага і міцність, відповідні стилю катання. За формою виділяють: Цілісні диски. Дозволяють розвинути максимальну швидкість. Дешевші спіцованні аналоги. Спіцованні диски відрізняються складною формою. Вона забезпечує хорошу міцність і швидкий розгін. Важать на 30% менше цілісних аналогів, через що коштують дорожче. Колісні диски можуть виготовлятися з пластику або алюмінію. Перший варіант дешевше. Однак забезпечує м'якість коліс і меншу, в порівнянні з аналогами, надійність. Алюмінієві колісні диски важчі, проте більш жорсткі і міцні. Добре набирають швидкість.
- Кермо. Головна вимога - зручність. Параметри керма залежать від росту райдера. При правильно підібраною висоті, він розташовується на рівні талії. Ширина його повинна відповідати ширині плечей спортсмена. Виняток - райдери, які катаються в певному стилі. Для стріту краще кермо більшої висоти і ширини. А в парку навпаки.
- Дека. Габарити її вибираються за розміром ноги райдера і стилю їзди. Повинна поміщати на собі обидві стопи. При цьому п'яти і шкарпетки виходять за межі максимум на 5 см. Тому чим більше розмір ноги у спортсмена, тим ширше буде дека. Впливає і стиль катання: Для стріту краще широка дека. На ній зручно ковзати по поручнях. Паркові райдери вибирають вузькі моделі за зручність виконання технічних трюків.
- Компресійна система
- Різьбова. Проста у використанні і дешева. Часто присутня в моделях для новачків. Передбачає герметичність підшипників, що запобігає потраплянню пилу і вологи. Фіксує вилку за допомогою гайки. Остання закручується на різьбу. Дана система вимагає частого обслуговування і обов'язкової наявності керма з пропилом. Важливо щоб гайки були добре закручені і був відсутній люфт.
- KS / ICS. Найлегша. Поєднується з переважною більшістю вилок і рулів. Передбачає установку якоря безпосередньо в кермо (з пропилом) і проходження болта системи знизу-вгору через вилку. Хомутом фіксується кермо, утримується компресія і виключається ймовірність люфту. Однак система складна в обслуговуванні. Вимагає зняття колеса для затягування.
- SCS. Важка і дорога, при цьому також найнадійніша і довговічна. Разом фіксує за допомогою хомута вилку і кермо (обов'язково без пропила).
- HIC / iHIC. Відрізняється легкістю і надійністю. Хомут даної компресії затискає вилку, кермо (з пропилом) і проставлення одночасно. HIC система використовується з кермом оверсайз, а iHIC з виробами стандартного розміру.
Вибрати й купити трюковий самокат в нашому магазині Flash Skate можна в цьому розділі:- https://flash-skate.com.ua/samokatu/trukovue-samokatu/