1. Загальні відомості по Гарантії
- В нашому магазині діє гарантія на заводський брак товару від Магазину та від Виробника.
Точний термін та вид гарантії можна подивитись в карточці вашого товару, в блоці Характеристики.
Щоб зменшити імовірність отримання бракованого товару нашими клієнтами, спеціалісти магазину перед доставкою або відправкою замовлень через кур'єрські служби перевіряють всі товари які входять в замовлення, а саме, наявність всіх деталей, відповідність вашому замовленню за кольором і характеристикам, якості а також робимо первинну настройку "встав і поїхав".
Термін Гарантії від Магазину на всі товари - 30 Днів (1 Місяць). Також, Є гарантія від Виробника, термін такої гарантії може відрізнятись в залежності від бренду, в основному це від 1 до 24 місяців. Дізнатись точний термін ви можете в блоці Характеристики товару.
Гарантія по Брендам:
Tempish, HIPE - 6 місяців;
Enuff, Mindless, SFR, Rio Roller, Micro Skates (ролики), Frenzy, REKD, Slamm Scooters - 3 місяці;
Landyachtz - 12 місяців;
Micro самокати, Lionelo велобіги, Puky - 24 місяці.
День початку гарантійного періоду - це дата яка стоїть у вашому чеку при покупці в Магазині або при отриманні товару нашим кур'єром в місті Київ. Якщо ви отрмуєте товар через транспортні компанії (Нова Пошта та ін.) - це дата отримання вашого замовлення, яку можна відслудкувати через ТТН.
Гарантійний строк починається включно з днем отримання замовлення.
Гарантія на заводський брак не поширюється для наступних елементів:
- Підшипники в колесах
- Наждакове покриття
- Подряпини, які з'явилися внаслідок користування
Дуже важливо! Перед отриманням вашого замовлення, любим з доступним способом доставки, ретельно перевіряйте товар на наявність браку, чи відповідає товар вашим очікуванням та характеристикам, кольорам!
Гарантійний строк на заводський брак скасовується в таких випадках:
- Втрати товарного чеку, що видає наш магазин при покупці в ньому, або при отриманні товару нашим кур'єром в м. Київ. Але діє при наявності електронного чеку (емейлу з даними вашого замовлення).
- Клієнт не може надати номер накладної ТТН замовлення, якщо покупка була здійснена через транспортні компанії (Нова Пошта та ін.).
- Якщо клієнт запідозрив заводський брак товару, але перед зверненням в наш магазин, виконав ремонтні роботи своїми силами або за допомогою третіх осіб, що не пов'язані з нашим магазином.
- Якщо товар був пошкоджений внаслідок погодних умов, таких як: Дощ, Сніг, Град, Сильний вітер та ін. Наприклад, товар був залишений під дощем, після чого зазнав впливу корозії.
- Якщо товар був пошкоджений через форс-мажорні обставини, такі як: пожежа, потоп, буревій, військові дії та ін.
2. Повернення і обмін товару
Обмін і повернення замовлень протягом 30 днів проводяться при дотриманні наступних умов:
- Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т.д ;.
- Товр повністю укомплектований;
- Збереженні всі ярлики і заводське маркування, якщо такі були;
- до поверненню не приймаються товари, що втратили товарний вигляд або цілісність упаковки, а також з будь-якими слідами використання і експлуатації;
- витрати з доставки товару при поверненні і обміні оплачує покупець, якщо обмін/повернення через служби доставки.