1. Загальні відомості по Гарантії
- В нашому магазині діє гарантія на заводський брак товару. 

Щоб зменшити імовірність отримання бракованого товару нашими клієнтами, спеціалісти магазину перед доставкою або відправкою замовлень через кур'єрські служби перевіряють всі товари які входять в замовлення, а саме, наявність всіх деталей, відповідність вашму замовлення за кольором і характеристикам, якості а також робимо первинну настройку "встав і поїхав". 

Термін Гарантії на всі товари - 30 Днів (1 Місяць). День початку гарантійного періоду - це дата яка стоїть у вашому чеку при покупці в Магазині або при отриманні товару нашим кур'єром в місті Київ. Якщо ви отрмуєте товар через транспортні компанії (Нова Пошта та ін.) - це дата отримання вашого замовлення, яку можна відслудкувати через ТТН. 

Гарантійний строк починається включно з днем отримання замовлення. 

Гарантія на заводський брак не поширюється для наступних елементів: 

  • Підшипники в колесах

Дуже важливо! Перед отриманням вашого замовлення, любим з доступним способом доставки, ретельно перевіряйте товар на наявність браку, чи відповідає товар вашим очікуванням та характеристикам, кольорам! 


Гарантійний строк на заводський брак скасовується в таких випадках: 
 

  • Втрати товарного чеку, що видає наш магазин при покупці в ньому, або при отриманні товару нашим кур'єром в м. Київ
  • Клієнт не може надати номер накладної ТТН замовлення, якщо покупка була здійснена через транспортні компанії (Нова Пошта та ін.). 
  • Якщо клієнт запідозрив заводський брак товару, але перед зверненням в наш магазин, виконав ремонтні роботи своїми силами або за допомогою третіх осіб, що не пов'язані з нашим магазином.
  • Якщо товар був пошкоджений внаслідок погодних умов, таких як: Дощ, Сніг, Град, Сильний вітер та ін. Наприклад, товар був залишений під дощем, після чого зазнав впливу корозії. 
  • Якщо товар був пошкоджений через форс-мажорні обставини, такі як: пожежа, потоп, буревій, військові дії та ін. 


- пошкоджень, викликаних екстремальними кліматичними умовами при транспортуванні, зберіганні і експлуатації;

- пошкоджень або порушень нормальної роботи, викликаних тваринами або комахами;

- використання виробу з метою, для яких воно не призначене;

- внесення виправлень в тексті сертифіката або талон;

- несправності, викликане дію непереборної сили (пожежа, стихійні лиха і т.п.);

Доставка товарів для гарантійного обслуговування оплачуватися клієнтом.

2. Повернення і обмін товару

Обмін і повернення замовлень протягом 14 днів проводяться при дотриманні наступних умов:
-товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т.д ;.

-товр повністю укомплектований;

-Зберегти всі ярлики і заводське маркування;

- до поверненню не приймаються товари, що втратили товарний вигляд або цілісність упаковки, а також з будь-якими слідами використання і експлуатації;


- всі витрати з доставки товару при поверненні і обміні оплачує покупець.