10 запчастин для трюкового самоката, які варто купити

Купити повністю зібраний трюковий самокат, , якщо ви тільки новачок, - відмінний спосіб почати займатися спортом. Ви можете легко навчитися їздити, а також почати практикувати свої улюблені трюки. Але в міру того, як ви заглибитися в спорт, ви почнете виявляти, що вам потрібні деталі, які підходять саме для вашого стилю катання. Вам також доведеться замінювати деталі в міру їх зношення. Отже, сьогодні ми збираємося обговорити запчастини для трюкового самоката, які вам з часом потрібно буде купити.

Які запчастини для трюкового самоката мені потрібні?

Це питання часто виникає, коли райдер або замінює деталі, або збирається зібрати свій перший самокат. Нижче наведено список запчастин для трюкових самокатів, які вам будуть стануть потрібні. Ми більш детально розглянемо кожну частину нижче в блозі.

Найбільш поширені деталі, які вам знадобляться:

  1. Колеса
  2. Підшипники
  3. Гріпси
  4. Виделка
  5. Дека
  6. Хомут
  7. Кермо
  8. Рульова система
  9. Наждак
  10. Гальмо

1. Колеса для трюкового самоката

Колеса для трюкових самокатів бувають поліуретанові з металевою або пластиковою віссю. Металеві колеса більш зносостійкі і витримують великі навантаження під час трюків, якщо вага райдера невелика, колеса з пластиковим сердечником також підійдуть для катання.

Розмір є дуже важливою частиною вибору коліс. Як правило, у більшості самоката діаметр колеса складає близько 100-120 мм. Чим більше колесо, тим швидше і плавніша їзда, але трохи гірше стійкість. Чим менше колесо, тим менший накат і гірше розвивається швидкість.

Якщо ви недосвідчений райдер і тільки починаєте кататися на трюковому самокаті, вам слід вибирати колеса 100-110 мм, щоб вам легше було справлятися зі швидкістю. Згодом можна переходити на колеса більшого діаметру.

Майте на увазі, якщо у вашого самоката були колеса 100 діаметра, колеса 110-120 мм, скоріше, вам не підійдуть, вони просто не влізуть в вилку вашого самоката.

2. Підшипники для трюкового самоката

Колісні підшипники неймовірно важливі! Кожне колесо має по два підшипника. Ви встановлюєте їх в центрі кожного колеса. Чим вище клас підшипника, тим краще продуктивність.

Рейтинг підшипників складає ABEC або Комітет з проектування підшипників. Клас підшипника починається від низького до найвищого: 1, 3, 5, 7 і 9. Чим вище клас, тим вища точність. І чим вища точність, тим краще продуктивність, швидкість. Якість також важлива - високоякісний ABEC 7 перевершує низькоякісний ABEC 9. Більшість самокатів мають підшипники від 5 до 7. Однак, багато самокатів мають клас ABEC 9, щоб забезпечує максимально можливу точність.

Ви можете легко замінити підшипники. Високоякісні бренди, такі як Enuff пропонують широкий асортимент підшипників з високими характеристиками.

Щоб ваші підшипники служили довше, ні в якому разі не катайтеся по воді, піску. Щоб в підшипнику не залишалося вода і вони не забивалися, інакше вони поржавіють і перестануть крутитися.

3. Гріпси для трюкового самоката

Ми кріпимо гріпси до керма вашого самоката, щоб захистити ваші руки і ручки самоката від зносу і ударів. Високоякісні бренди, такі як Hipe, роблять гріпси з силікону та гуми, щоб зробити їх дуже зручними і м'якими. Це дозволяє захистити руки і ручки від ударів при їзді і трюках. Вони також захищають ваші руки від тертя в метал, що може викликати синці, пухир і травми.

Гріпси можуть з часом зношуватися, і важливо замінити їх, як тільки вони стануть незручними під час їзди.

4. Вилка для трюкового самоката

Вилки для трюкових самокатів поділяють на дві категорії: з різьбленням і без різьблення.

Різьбові вилки мають різьбу зовні труби, вона менш надійна і не така якісна. Вилки без різьблення виготовляються шляхом зварювання деталей. Існують також цілісні вилки, виготовлені з впровадженням холодного кування, яка не ​​допускає зварних швів, що забезпечує більший коефіцієнт міцності у порівнянні з виделками без різьблення, які слабкіші в місці зварювання.

Існують вилки для різних типів компресії - це HIC, SCS і IHC. Система HIC як правило дешевша, ніж SCS, і є чудовим варіантом для початківців і райдерів з обмеженим бюджетом. Це міцна система, з якою легко працювати.

Компресія IHC є більш легким варіантом у порівнянні з HIC, воно зазвичай вбудовано в саму вилку. Вона легка і може використовуватись як зі сталевим, так і з алюмінієвими стрижнями. Системи компресії SCS або стандартні системи стиснення можуть використовуватиссь для рулів стандартних і негабаритних розмірів. 

5. Дека для трюкового самоката

Звичайно, запорука гарного самоката - це ідеальна дека. А ключ до ідеальної деки - це її сила, вага і ширина. Довжина деки залежить від вашого росту і стилю катання. Райдери для паркового катання віддають перевагу більш коротким декам, щоб було легше виконувати трюки з обертанням, а також удари п'ятою і хвостом. Вуличні райдери, для стріту, віддають перевагу більш довгим декам, які дозволяють їм їхати довше, оскільки на платформі більше місця для відпочинку ніг. Чим ви вищі, тим довшою буде ваша дека.

Вага деки важлива, особливо для райдерів, які шукають максимально легку для самих божевільних трюків. Більш легкі деки дозволяють вам управляти самокатом для поліпшення технічних трюків. Чим важчий райдер, тим важчою повинна бути дека, щоб витримувати вас. Молоді райдери, як правило, віддають перевагу більш легким декам.

Нарешті, ширина деки залежить від того, як ви катаєтеся. Вуличні райдери віддадуть перевагу стабільності і комфорту, які може забезпечити більш широка дека. Проте, любителі паркових трюків зволіють меншу ширину, яка краще підходить для шліфування майстерності. Більш тонкі деки зазвичай легші, що робить їх ідеальним варіантом для любителів трюків. Знову ж таки, ширина деки залежить від розміру райдера. Більш високим і важким гонщикам потрібна більш широка дека.

6. Хомут для трюкового самоката

Хомут - це частина, що утримує кермо на вилці самоката. Існують одинарні, подвійні, потрійні і навіть четверні версії зажимів - це відноситься до кількості болтів. Ви вибираєте тип зажима, який вам потрібен, виходячи з вимог керма. Наприклад, штангу, призначену для одного затиску, слід використовувати тільки з одним затискачем. Використання потрійного затиску на рулях, призначених, наприклад, для подвійного затиску, призведе до незворотного пошкодження стрижнів.

Затискачі також бувають різного діаметра в залежності від розмірів керма. Це 32 мм для стандартних стрижнів і 34,9 мм для стрижнів збільшеного розміру. Деякі рулі мають вбудовану систему стиснення і працюють як система компресії для вашого самоката. Пам'ятайте, що ваш хомут завжди повинен бути затягнутий якомога сильніше.

7. Кермо для трюкового самокат

Після деки, кермо є найважливішою частиною самоката. Вам необхідно враховувати висоту, ширину і діаметр руля. Висота - це перше, що потрібно враховувати. Загальна практичне правило полягає в тому, що кермо трюкового самоката має розташовуватися на рівні стегон або талії при стоянні на деці. Коли ви купуєте кермо окремо, пам'ятайте, що при вимірюванні висоти не враховується висота платформи або колеса. Тому гарне правило - додавати принаймні 7 дюймів до розміру керма, купуючи його самостійно. Якщо кермо буде занадто високим, самокатом буде складно керувати, і ви навіть можете вдаритися. Вибирайте кермо, яке трохи вище висоти талії для вуличної їзди і трохи коротше для паркової їзди.

Ширина керма також важлива. Ви повинні вибирати кермо такої ж ширини, як і ваші плечі в цілому. Для технічних прийомів вам, ймовірно, знадобляться більш вузьке кермо. Якщо ви вуличний гонщик, ви віддасте перевагу більш широкому керму. Краще мати широке кермо, ніж занадто маленьке і вузьке. Зайву довжину більшого розміру завжди можна зрізати, але з занадто маленькими розміром нічого не поробиш.

Кермо буває двох основних діаметрів - стандартного і негабаритного. Це означає зовнішній діаметр керма . Це важливо при виборі потрібного розміру і типу хомута і вилки. Зазвичай стандартні стрижні мають внутрішній діаметр 28 мм і зовнішній діаметр 32 мм. вони добре працюють з системами компресії ICS, ISC, IHC і SCS. Вони також підходять для вилок з різьбленням. Негабаритні стрижні мають внутрішній діаметр 32 мм і зовнішній діаметр 35 мм. Вони призначені в основному для компресії HIC і працюють з великогабаритними зажимами і виделками, а також стандартними вилками. Їх також можна використовувати з SCS.

Матеріали також є важливим фактором. Слабкі матеріали не витримають напруги постійних трюків і приземлень. Найчастіше використовується сплав, який є найбільш економічним матеріалом. Алюміній забезпечує міцність, а також меншу вагу. А титан - найлегший варіант. Сплав має тенденцію зношуватися швидше за все, так як сплав низької якості є найбільш поширеним варіантом серед виробників. Алюміній, як правило, є кращим варіантом, оскільки він легкий і міцний. Титан також є відмінним варіантом для міцного і легкого варіанту.

8. Рульова система

Ще одна важлива частина вашого самоката - це рульова система. У професійних самокатах зазвичай використовуються два типи - неінтегровані і інтегровані системи. Рульова система являє собою набір деталей, які забезпечують обертання вилки і стиснення всередині рульової труби деки. Усередині двох чашок знаходяться підшипники, які забезпечують низький фрикційний контакт між чашкою підшипника і рульової трубкою вилки.

Неінтегровані системи працюють аналогічно вбудованим системи, але мають деякі додаткові деталі. Основна відмінність полягатиме в тому, що в гарнітурі буде входити набір чашок, які потрібно буде втиснути в трубки деки. Чашки вбудованих гарнітура не будуть вдавлюватися в самокат. Для використання цієї гарнітури в самокат необхідно вбудувати чашку підшипника.

9: Наждак для трюкового самоката

Шкурка для трюкового самоката створює щеплення між вашими ногами і декою, допомагаючи вам залишатися на ній, коли ви піднімаєтеся в повітря. Наждак на трюковий самокат не тільки функціональний, але і дуже стильний елемент. Бренд Slamm пропонує широкий вибір спеціальних наждаків, які дозволять персоналізувати ваші самокати та виділити вас в скейт-парку.

Шкурка для трюкового самоката - найбільш недооцінена частина самоката. Вона створює щеплення, яке утримує вас приклеєними до деки, коли ви знаходитесь в повітрі або вдосконалюйте трюки. Крупнозернистий, стійкий до атмосферних впливів поверхневий клей і яскраві малюнки роблять його привабливим і безпечним доповненням.

Деякі наждаки мають додаткову шорсткість, що відмінно підходить для деяких райдерів, які багато їздять і багато літають в повітрі. Однак чим жорсткіше наждак, тим швидше вона зношує вашу взуття.

10: Гальмо для трюкового самоката

Обережно натисніть на гальмо, спираючись на самокат, для оптимального гальмування. Ні в якому разі не можна блокувати колесо, щоб зупинити самокат. Це призведе до зниження гальмуючого зусилля, а також до утворення плоских плям на колесі, незалежно від якості коліс.

Гальма, як правило, підходять для всіх типів коліс, але якщо ви використовуєте гальмо з гнучким крилом, вам необхідно переконатися, що ви замінили колеса до того, як вони повністю зношуються. Це тому, що ви можете зламати гальма, якщо використовуєте зношені колеса. Це пов'язано з тим, що пластина повинна тягнутися далі і рухатися довше, щоб досягти колеса. Ця напруга може в кінцевому підсумку призвести до його розриву. Тому завжди перевіряйте колеса і гальма і замінюйте їх по мірі  необхідності, а не після того, як вони повністю зламаються!

Шукаєте кращі запчастини для трюкового самоката в Києві? Flash Skate пропонує кращі і високоякісні запчастини для трюкових самокатів в Україні, протестовані за допомогою професійних райдерів. Незалежно від того, які запчастини вам потрібні, ми можемо вам допомогти!